REGLER FOR BRUK AV KLUBBHUSET
Lokalene skal etter bruk se nøyaktig slik det var før bruk
(gjelder både intern og ekstern bruk)
Dersom det er behov for å flytte møbler skal de settes tilbake nøyaktig slik de stod før du overtok lokalene.
Ta gjerne bilde av lokalet/møbelet for å huske hvor møblene stod.
Kaffekanner skal tømmes og skylles. Kaffesøl og annet søl tørkes opp.
Matrester skal ikke oppbevares på klubbhuset.
Vi har hvite duker til utlån, som skal være rengjorte etter bruk. Hvis ikke, blir dette etterfakturert leietaker.
Følg instruks for demontering av bordtennisbord om dette må flyttes.
Dersom noe blir ødelagt tas dette med daglig leder omgående.
Ved lån av lokalene skal det vaskes etter bruk dersom lokalet er tilgriset mer enn hva som forventes etter normal bruk.
Ved utleie henvises det til egne avtaler om vask.
Dersom regler for bruk av klubbhuset brytes kan det stenges for utlån/utleie til de(n) det gjelder.
Ved utleie henviser vi til utleieregler og info nedenfor: